TESKİ Alo 185 Çağrı Merkezi’nden Yüzde 99,61’lik Başarı
reklam
05 Şubat 2019
TESKİ Alo 185 Çağrı Merkezi’nden Yüzde 99,61’lik Başarı

TESKİ Alo 185 Çağrı Merkezi’nden Yüzde 99,61’lik Başarı

01 Ekim 2014 tarihinden itibaren Tekirdağ halkının hizmetine sunulan “TESKİ Alo 185 Çağrı Merkezi” 2018 yılında 163 bin 277 abonenin talebini sonuçlandırarak yüzde 99,61 oranında başarı elde etti.

Tekirdağ Su ve Kanalizasyon İdaresi (TESKİ) Genel Müdürlüğü bünyesinde hizmet veren Alo 185 Çağrı Merkezi, alanında uzman kadrosuyla 7/24 vatandaşların taleplerine cevap veriyor. Bir yandan gelen talepler hızlı bir şekilde sisteme kaydedilerek anında ilgili birime iletilirken, bir yandan da konuyu detaylı bir biçimde inceleyen ekipler hızlı bir şekilde sorunu çözüme kavuşturuyor.

Konuya ilişkin açıklamalarda bulunan TESKİ Genel Müdürü Dr. İbrahim İçöz “TESKİ Alo 185 Çağrı Merkezi personelimiz uzman kadrosu, güler yüzlü çalışanlarıyla 7/24 mesai kavramı olmaksızın arıza ihbar, şikâyet, planlı ve plansız su kesintileri gibi her türlü konuya en hızlı şekilde cevap vererek talepleri hassasiyetle değerlendirip Tekirdağ halkına hizmet etmektedir. Çağrı merkezimiz, vatandaşlarımızdan gelen talepler doğrultusunda hizmet kalitesi standartlarını her geçen gün artırarak çizgisini en üst seviyeye çıkartmaktadır. 2018 yılında 163 bin 277 abonenin talebini sonuçlandıran ve yüzde 99,61’lik başarının sağlanmasında emeği geçen çağrı merkezi personelimizden sahadaki işçimize kadar vatandaşlarımızın talebini çözüme kavuşturan tüm personelimize teşekkür ederiz.” dedi.
Editör : Tuğberk Erdem
1321 Okunma
KÖŞE YAZARLARI
Murat Sevgi

Murat Sevgi

Yılmaz Çivici

Yılmaz Çivici

Nijat Ayvaz

Nijat Ayvaz

Mehmet Ali Esmer

Mehmet Ali Esmer

Atıf Mutlu

Atıf Mutlu