Pozitif İletişimle, Tekirdağlı Vatandaşlar Kazanacak
reklam
15 Kasım 2019
Pozitif İletişimle, Tekirdağlı Vatandaşlar Kazanacak

Pozitif İletişimle, Tekirdağlı Vatandaşlar Kazanacak

Kurulduğu günden bu yana vatandaş odaklı belediyecilik anlayışı ile hareket eden Tekirdağ Büyükşehir Belediyesi, 2019 Yılı Hizmet İçi Eğitim Planı kapsamında personele “Vatandaşla Pozitif İletişim” konulu eğitim düzenlendi.

Sağlık İşleri Dairesi Başkanlığı Sağlık İşleri Şube Müdür Vekili Dr. Gökhan Gözde tarafından verilen eğitimde; iletişimin, anlam ve fikirlerin bir kişiden diğerine iletildiği bir süreç olduğu belirtildi. Eğitimde ayrıca ‘Bir Mesajın İstenilen Hedefe Ulaşabilmesi İçin İzlenmesi Gereken Hedefler’, ‘İletişimde Algının Rolü’, ‘İletişimde Engeller ve Bu Engelleri Aşmanın Yolları’, ‘İletişim Becerilerinin Geliştirilmesi’, ‘Etkin Dinleme İçin İzlenilmesi Gereken Yollar’, ‘Empatik İletişim’, ‘Aktif Dinleme’, ‘İkna Edici İletişim ve Yöntemleri’, ‘Beden Dili’ ile ‘Telefonda İletişim’ konularında katılımcılara bilgiler verildi.

Vatandaşla pozitif iletişim eğitimi konusunda açıklama yapan ve Tekirdağ Büyükşehir Belediyesi olarak vatandaş odaklı bir belediye olduklarını belirten Tekirdağ Büyükşehir Belediye Başkanı Kadir Albayrak, “Amacımız vatandaşlarımıza daha kaliteli ve etkin hizmet vermek. Bu amaçla durmadan çalışmaya devam edeceğiz.” dedi.
Editör : Tuğberk Erdem
1360 Okunma
KÖŞE YAZARLARI
Murat Sevgi

Murat Sevgi

Yılmaz Çivici

Yılmaz Çivici

Nijat Ayvaz

Nijat Ayvaz

Mehmet Ali Esmer

Mehmet Ali Esmer

Atıf Mutlu

Atıf Mutlu