TREDAŞ, A.C.E Awards’ta Sektör Lideri Oldu
reklam
23 Haziran 2021
TREDAŞ, A.C.E Awards’ta Sektör Lideri Oldu

TREDAŞ, A.C.E Awards’ta Sektör Lideri Oldu

TREDAŞ; 140 bin markanın, 7 milyon bireysel üyenin ve aylık 18 milyon ziyaretçinin buluştuğu Şikayetvar platformu tarafından bu yıl 6’ncısı düzenlenen A.C.E Awards’ta, Enerji Dağıtım Kategorisi’nde “Diamond” ödülü alarak sektörünün 1’incisi oldu.

Türkiye’nin müşteri memnuniyetini en kapsamlı ve uçtan uca ölçen platformu olan Şikayetvar tarafından bu yıl 6’ncısı düzenlenen A.C.E Awards (Achievement in Customer Excellence), 21 Haziran Pazartesi günü Çırağan Palace Kempinski’de gerçekleştirildi. Trakya Elektrik Dağıtım A.Ş. (TREDAŞ), müşteri deneyimini en iyi yaşatan markalar arasında yer alarak, “şikayetvar” A.C.E Awards’ta enerji dağıtım sektörünün 1’incisi oldu.

140 bin markanın, 7 milyon bireysel üyenin ve aylık 18 milyon ziyaretçinin buluştuğu Şikayetvar, 20’nci yılında mükemmel müşteri deneyimini yaşatan markaları 6’ncı kez belirledi. Firmaların şikâyet verileri, pazar payları ve Şikayetvar tarafından uygulanan yıllık 1 milyon 200 bin anket temel alınarak hazırlanan Müşteri Deneyim Endeksi araştırması sonuçlarına göre tüketicisine mükemmel müşteri deneyimi yaşatan markaların ödüllendirildiği Şikayetvar Ödül Töreni’nde TREDAŞ, büyük beğeni topladı.

Törende konuşan ve TREDAŞ’ın Tekirdağ, Edirne ve Kırklareli’de elektrik dağıtım hizmetini sağlayan lisanslı kuruluş olduğundan bahseden TREDAŞ Genel Müdürü Reşit Bilgili, Trakya’da gerçekleştirdikleri alt yapı hizmetini en iyi şekilde müşterilerine sunma gayretiyle çalıştıklarını ifade etti. Bilgili, “Trakya bölgesinde sürdürdüğümüz hizmetin merkezinde müşteri olduğundan, yaptığımız her işte bu sorumluluk duygusuyla hareket ediyoruz. Avrupa elektrik dağıtım sektöründe de bir ilki başararak, insan konuşmasını taklit edebilen yapay zekâ destekli akıllı dijital asistan uygulamamız ‘TREDAŞ Enerjik’i müşterilerimizin kullanımına sunduk. Böylece sahadaki anlık veri ile müşteri şikâyetlerini hızlı bir şekilde buluşturduk. Müşterilerin bilinçlenmesi ile birlikte Enerji Piyasası Düzenleme Kurumu’nun da etkisi ile hizmet kalitesinin arttığını söyleyebiliriz. Gelecekte de çevreye duyarlı müşterilerin sektörü yönlendirebileceğini düşünüyorum. Katkılarından ötürü tüm çalışma arkadaşlarıma teşekkür ediyorum.” dedi.

Açılış konuşmalarının ardından müşteri deneyimini en iyi yaşatan markaların ödüllerini aldığı gecede TREDAŞ, Enerji Dağıtım Kategorisi’nde “Diamond” ödülü aldı. TREDAŞ Genel Müdürü Reşit Bilgili, Çağrı Merkezi Yöneticisi Ömer Yalçın ve davetlilerin hazır bulunduğu gecede TREDAŞ, Türkiye’de müşteri deneyimini en iyi yaşatan 91 markanın arasında yer aldı.
Editör : Tuğberk Erdem
822 Okunma
KÖŞE YAZARLARI
Murat Sevgi

Murat Sevgi

Yılmaz Çivici

Yılmaz Çivici

Nijat Ayvaz

Nijat Ayvaz

Mehmet Ali Esmer

Mehmet Ali Esmer

Atıf Mutlu

Atıf Mutlu